KARGO VE İADE SÖZLEŞMESİ

  • Bliss Coffee’den alacağınız tüm ürünler kargo ile teslim edilmektedir.
  • Siparişiniz onaylandıktan sonra en geç 2 iş günü sonra özenle paketlenerek kargoya teslim edilmektedir.
  • Türkiye’nin her yerine tahmini kargo teslim süresi 1-3 iş günüdür. Bu süre özel kargo şirketlerinin belirlediği ortalama süredir. Cumartesi ve pazar günü onaylanan siparişler bir sonraki haftanın birinci yada ikinci iş gününde kargoya teslim edilir.
  • Bulunduğunuz yerde kargo şubesi mevcut değil ise ‘MOBİL BÖLGE’ olarak tabir edilir ve haftanın belirli günlerinde teslimatı yapılır. Mobil bölge dağıtım zamanları için ilgili kargo şirketinin web sitesine bakınız.
  • Fatura, teslimat adresine ürün ile birlikte gönderilir. ( Fatura adresi farklı olsa da teslimat ile teslimat adresine gönderilir)
  • Ürünler teslim alınırken kargo yetkilisinin yanında kontrol edilmeli. Eksik veya hasarlı olduğunu düşündüğünüz ürün veya paketler teslim alınmayarak kargo yetkilisine tutanak tutturularak geri gönderilmelidir. Siparişe konu olan ürün veya paketin, müşteri tarafından teslim alınması, ilgili kargo firmasının görevini yerine getirdiğinin göstergesidir.

İADE VE DEĞİŞİM

İade – Değişim Şartları

www.blisscoffee.com.tr ‘den almış olduğunuz ürünlerin iadesini cayma hakkınız kapsamında teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde mesafeli satış sözleşmesi ve ilgili mevzuat kapsamında kargo yolu ile tarafımıza göndererek yapabilirsiniz.

Ürün iadesi için kesinlikle ürünün faturasıyla birlikte gönderilmesi gerekir. Faturasız iade kabul edilmeyecektir. Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma ve kullanılma durumu tespit edilirse ürünün iadesi kabul edilmeyecektir.

Taksitli veya tek çekim ödeme seçeneği ile aldığınız ürüne ait tutarın tamamı 1 hafta içerisinde kredi kartınıza iade edilecektir. Bankanıza bağlı olarak 1-2 iş günü içerisinde bu tutar kartınıza yatar.

Havale/EFT seçeneklerinde ise 7 iş günü içerisinde banka yolu ile iade yapılır. Kargo bedeli ise iade edilmez.

Kusurlu Ürün Değişimi
Teslimat aşamasında ürünün zarar görmesi halinde sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp, kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo yetkilisine tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.